barClays prEMiere leaGUe – Man Utd vs Ars 13/04/08

April 14, 2008

Old Trafford, Manchester 13/04/08

smalam ada game BPL antara team feberet aku Red Devils ngan Gunners. game dlm kul 11 mlm mula. tp aku duk lepak kt warung E. perut lapor sesgt. mklumla blah pagi tu sibuk ngan mesyuarat agung kawasan. kali nih lama lak abisnya. smpai kul 2.30ptg baru settle. mgkn sbb dh memerintah negeri nih jadik cm2. abis jek kemas dewan markaz dh ujan. ape lagik lending time la smpai ptg. pas ‘isyak aku sms Roslan Sleman ngan Shah ajak join, rupe2nya Nasa n Leman BSN pn ada. Cm dah pakat jek. pas pekena nasik lemak ngan teh o, baru smangat aku nk tgk game tu mmbara. lagipn naluri aku cm tetau jek 1st half tu x de gol.

dlm kul 12 aku chow, trus amik remote bukak chanel espnstar 812. 2nd half baru nk mula. then dh cuak Gunners score sebijik. Adebayor score guna tangan. sueh toi mata reff tu. klu aku ada situ sure aku jadikan dia kasim slamat versi british. haha. ade lak game penting cmtu pn dia leh buat buta.

then cm besa la. klu dh namanye hero, mst ar kalah memula. Mgkin tuhan nak balas cara kotor Gunners score main tgn tuh, kali nih si Gallas lak yg main tgn. tp dia defend so mana leh score gol. dpt le Man U penalti. C.Ronaldo amik cam besa terus ke jaring gol. tp reff lak tiup wisel. aku igt x kira, mmg nk kene arr reff nih. upernyer dia suh amik lg skali coz ade player dh masuk petak D time C.Ronaldo tu belum nk sentuh bola. nyaris le gol jgak. dah 1-1…

then lg skali dpt free kick.dkt sgt ngan petak D. kali nih aku igt C.Ronaldo nk buat sepakan peluru dia tu la. upernyer si hargreaves dh mintak nk tndang. kempunan katanya. haha. nyaris jgak masuk gol. meleleh si lehman tu. dia sempat ushar jek bola tu masuk jaring. confirm pasnih dia kna lelong. bola cmtu pn x leh nk tgkap. mangkuk hayun. hik hik hik…

sampai last Man U kasi chance kat Gunners score, tp peluang dibiarkan begitu aje. so kputusan kekal la 2-1. aku pn dh malas nk cite, korang tgk je la ulangan dia kt ASTRO.

BPL standing

Kedudukan 4 pasukan tangga teratas BPL

lagi 4 game jek lagik. aku harap Man U leh truskn aksi kemenangan nih. Champions League pn dh ke semi final.

agak2 leh ke Man U ulang memori ’99 ??? of coz la…

Leave a Reply

