maJLis jaMUan raKyaT

April 14, 2008

alhamduliLLah smalam ( ahad 13 April ) PAS Perak dah slamat pn buat jamuan rakyat. jamuan khusus untuk meraikan penyokong, pengundi dan tukang buat keghoje masa PRU 12 aritu. tp yg leceh nye aku x dpt nk join. hari ahad tu plak le ade mesyuarat agung Kawasan. huhu… terliur aku dengor ceghite bro Ramadhan pasey kurma kamben smlm. ampeh toi. yang depa pi gatai pilih nk buat jamuan time kawasan aku ade mesyuarat pasai apa. hangin btoi aku. benda lain aku x ghalat sgt klu trlepas, tp bab kamben jgn memain. bunuh kawan pn sanggup.

xpe klu aku berani nnt kat konvensyen negeri aku try bangkitkan bab nih. siapla hangpa. mau trkencin nk jwb soklan maut aku tu . hahaha. kt bwh nih aku displaykn sket gambo kenangan. gambo ihsan Bro Ramadhan (Pegawai IT PAS Perak).

MB Perak ngah berucap

MB Perak berucap…

ust. Nasha lak

Aduhhh…Ust. Nasha plak???

bile le nk mkn nihhhh

deghah le sket wehh…kume dah lapor nih

* Adegan makan tidak dapat di siarkan kerana terlalu ganas untuk di tonton. harap paham

Leave a Reply

