IniLah keTUa bApOk M’sIa

April 28, 2008

Hisham siBapok Tua disamping seekor beruk hitam sakti

Haha kali nih aku nk tunjukkan pada hangpa Ketua Bapok2 Tua Malaysia, Hishamsiah Aww. Kalau hangpa tgk gambo dia nyarungkan keris pn korang leh agak camne pondannyer sifat dia nih. Konon nk tunjuk teror sgt. Last2 tpaksa menerap mnjilat ludah sndiri & lebih teruk lagik tpaksa mnjilat sama lidah org lain. Sanggup si bapok ni menghina diri dan organisasi semata2 nk dapatkan kembali sokongan kaum lain. So dah terang lagik bersuluh buat korang, parti mana yang lebih bermaruah samada PAS @ Arm No?

PAS walaupun diasak hebat oleh kawan dan lawan untuk menggugurkan keinginannya melaksanakan syari’at Islamiah dibumi M’sia nih, ttp masih kekal dengan prinsip perjuangannya. Tak berganjak sedikitpun. Takde pn trkeluar kenyataan pimpinan atau ahli yg mempertikaikan prinsip perjuangan PAS nih.

Tp si bapok tua nih, baru kalah & hilang skongan kaum lain terus naik sasau. Hilang kewarasan bertindak hinggakan terpaksa tunduk pada desakan kaum lain semata2 atas nama menjaga hati dan undi. Memalukan kaum melayu betoi la wahai Hishamsiah Aww si bapok tua. Len kali jgn duk cabut keris. Lebih baik hang cabut lari jek. Inikah yang boleh dikategorikan pejuang bangsa??? Layakkah si bapok tua nih mewakili suara org melayu? Korang pikir la sndiri. Klu korang rasa dia nih x layak langsung, mmg patut la aku gelarkan dia Ketua Bapok M’sia kan?😀

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: