aGaK daHHHHHH…

May 1, 2008

Haduhhhh…baru jek nk brsemangat tulis kisah Live @ Parlimen nih, dah kuar lak brita kata Kementerian Penerangan nak kaji balik kewajaran mengadakan siaran secara langsung. Andaian marhain trbukti benar. Mmg kjaan blum bsedia nk buat sidang parlimen nih secara langsung. Alasannya kerana kecewa dgn sikap MP Pakatan Rakyat yang sering membangkitkan soalan @ perkara remeh amat tidak boleh diterima. Kenapa lak nk di kisahkan benda cmtu. Biar je la. Bagi aku ianya adalah advantage pada pihak kjaan. Sekurang2nya kjaan leh tontonkan pada rakyat sikap MP Pakatan Rakyat. So mgkin nnt leh la dpt blik swing rakyat pada PR 13.

Cuma yang buat aku musykil, betoike ape yg diorg bgtau tu? ataupun diorg nk selindungkan kelemahan wakil MP nya yg langsung x aktif dalam sidang dewan smlm. Yang nampak aktif cumalah badut sarkas si Bung Mokhtar Radin tu jek. Aku rasa dia la yg banyak merapu. MP Pakatan Rakyat bercakap berdasarkan Point of Order, tp mamat ‘bigfoot’ tu lak cakap bnda yg x de sangkut paut ngan perjalanan sidang dewan. Alahaiiii x merasa jugak la aku nk tgk badut sarkas nih beraksi lagi. Paling aku tension, aku lum tgk lagik si KJ @ Beruk Hitam tu berucap. Aku ade trbaca smlm si KJ nih kene boo masa mintak laluan dr MP Kulai, Ong Ka Ting. Yang harunye, si Ong Ka Ting nih xnk bg laluan, tp si KJ lak kata dia geng. Haha. Aku igt main polis sentri jek ade geng2 nih. Haha Malaysia tanah airku…

One Response to “aGaK daHHHHHH…”

  1. chuanwei Says:

    ========
    ========

    KALAU NAK BUAT BLOG, JANGAN LUPA MASUK SINI: http://www.leoxa.com/
    (Themenya Terlampau Cantik & Boleh Pula Letak Adsense)

    ========
    ========
    ramai yang telah berpindah daripada blog-blog lain ke blog Leoxa.com kerana theme yang sangat cantik


Leave a Reply

