aKHiRnYa…

May 7, 2008

AlhamduliLLah akhirnya hajat adik aku untuk menyunting idaman hatinya dimakbulkan ALlah. Idaman hatinya bukanlah jejaka yang tampan lagik gagah cam aku nih, tetapi seekor Myvi putih. Untuk pengetahuan korang, aku bukan sesaje nk publish gambo kete dia nih kat dalam blog aku nih. Ni suma tektik aku nak minjam nnt. Haha😛

Apapun tahniah dari aku😉 . Mudah2an rezki yang ALlah kurniakan pada adik aku nih dapat bawakdia makin hampir kepadaNya 🙂

One Response to “aKHiRnYa…”

  1. SenyumAja Says:

    takkan tahniah aja untuk adik miker tu.. hehehe.. teman terperhasan tang ujung tahniah miker tu ada semacam kait plak rophernya.. nak buat ngait apa… kuncinya kah.. atau jorannya kah..?? hehehe..


Leave a Reply

