mODeL bULaN mEi

May 12, 2008

Petang nih x brape nak ade koje. Nak bukak tv tgk citer Bella pn lum start lagi. So aku pun mula la plan wat keje merapu ngan Bro Ramadhan nih. Smentelah lak dia kata lum nah bergambo ngan moto baru dia. Ape lagik aku pun tunaikan le hajatnye tu. Aku tgk dari gaya posing dia td memang ade gaya model masculin 2. Tp yang potongnye dia pakai kasut yang lidah dah trjulur kuar. Cheh… potong stim btoi. Kenselllllll

3 Responses to “mODeL bULaN mEi”

  1. abu syaima' Says:

    Ha! bulan depan masukkan gambo “aku” (bukan aku ye) pulak.

  2. adzroc Says:

    salam…

    wah.. macho2.. mmg gaya model..

    hehe.. jemput abang2 masuk forum fz150i kat web link yang saya bagi tu.. tq..

  3. majuperak Says:

    aku rasa pernah nampak mamat ni kat ipoh


Leave a Reply

