terGEnDaLa…

June 5, 2008

Mulai semalam, aku berada di Kuala Lumpur kerana urusan kerja sehingga esok. Kemudian aku terus bercuti disini mengunjungi saudara-mara yang menetap disekitar sini. Jadi kemungkinan proses mengemaskinikan blog aku ini tidak berjalan lancar. So aku mohon maaf kepada pengunjung setia blog aku ini di atas segala kesulitan yang ada selama seminggu lebih kurang ini. Walaubagaimanapun aku akan cuba juga menulis pelbagai perkembangan yang mampu menyentuh akal fikiran aku jikalau berkesempatan nanti. Aku akan kembali semula ke Ipoh pada hari Isnin hadapan insyaALlah.

Teruskan membacašŸ˜‰

Leave a Reply

