aDuHaiii aYuNye…

July 3, 2008

tunang epoi

Lihatlah foto diatas. Begitu bahagianya pasangan diatas. Pada yang xnah tengok atau xnah amik tau siapakah gerangan jejaka tampan bersama wanita jelita diatas, terpaksalah aku bgtau. Yang siwanita cantik jelita tuh namanya Janna Syariza Bt. Mohd. Zaki manakala jejaka tampan dibelakangnya pula Saiful Bahari.

Persoalaannya kenapa pula gambar ini begitu penting???

Siapakah Janna Syariza dan Saiful Bahari tu???

Haha…Jawapannya… Janna Syariza itu adalah tunangan kepada Saiful Bahari… Tapi siapa lak Saiful Bahari tu? Adakah dia anak kepada Bahari Yoep, Ustaz UMNO dari Parit tu? Salahhhhhhhhh….

Saiful Bahari itu adalah OKL (Orang Kena Liwat). Peliwatnya ialah??? Hangpa pun dah tau.

Kesian kat si Janna ni. Dia dapat tunang yang dah ditebuk tupai rupanya?

Aduhhhh dunia dah terbalik??? Kalau dulu² hanya perempuan saja yang diistilahkan ditebuk tupai… Sekarang lelaki pun dah ada kena tebuk tupai? Malangnya keluarga pihak perempuan tu terima pengantin lelaki yang dah ditebuk tupai?

Bukankah ianya satu aib dizaman dahulu kala andai pasangan yang nak dinikahi itu sudah ditebuk tupai??? Ahhh mungkin jugak persepsi org zaman moden skarang ini sudah berubah.

Apapun satu yang aku respect kat Janna nih, dia bersedia menerima seadanya tunangnya yang tersayang ini.

Tapi kalau korang fikir² balik xkn dia nak terima tanpa balasan apa²?

Si Saiful nih xkan la jadik papa kedana lepas isu ini?

Mungkin leh jadik cam si Azizan dulu? Jadi Pengarah Urusan beberapa syarikat?

Hah??? Dah berapa incomenye nanti tu???

Ataupun mungkin jugak impiannya nak jadi pilot tu akan berjaya???

Aduhhh aku malas nak penin² kepala fikir. Korang fikirlah sendiri.

Satu yang pasti, si Saiful nih yang beria² sangat pertahankan dirinya diliwat.

Mungkin benar or mungkin jugak rekaan semata².

WaLLahua’lam…

saiful

Lambaian seorang yang diliwat? Kenapa heppy semcm jek?

3 Responses to “aDuHaiii aYuNye…”

  1. bisu Says:

    awak jangan la nak membantu menyambung fitnah. Kalau tak tau apa-apa, jangan speculate. Kata kesian kat budak tu, tapi lepas tu blh bagi andaian-andaian negatif pulak.

  2. Anugerah Tuhan Says:

    Dei budak ipoh timor, at least saiful bahari dah sumpah laknat dan mengulangi sumpahnya itu di depan Kaabah……tp si peliwat tegar tuu aper tunggu lagik…….nie link aku kongsi utk ko sebagai bukti….

    http://parpukari.blogspot.com/2010/12/cili-kasi-taruk-saiful-baru-pulang.html

    at least saiful bahari nie si jantan sebenar mengaku dirinya diliwat…walaupun terpaksa menanggung aib didunia, tp diakhirat dia tak sanggup…bolehkah kiter jadi sebagaimana dia?????…..

  3. alfhus Says:

    apa nak jadi dengan org melayu sekarang, mana perginya ilmu agama yg ibu bapa, ustaz,ustazah curahkan pada kita dulu, jangan kerana ikut org kita hilang akidah dan bertambah dosa, org lain gelakan kita, nama agama beragama islam tetapi perangai HODOH,tahu tak kenapa ramai org melayu jadi murtad sekarang ni.sebabnya org dah tak respect agama islam, puncanya adalah orang yg macam kalian..kutuk,hina,caci,fitnah sesama bangsa dan agama..dah tak kenal dosa pahala..
    INGAT …kita sudah di akhir zaman..beramal dan mencari keredaan Allah lebih baik dari hal yg membawa kemungkaran Allah..


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: