nYeSaLLL…

July 7, 2008

Aku NYESAL…

Ko NYESAL sebab apa???

Aku NYESAL sebab x pergi Himpunan PROTES di Kelana Jaya smalam…

Dah tu kenapa pulak ko NYESAL???

Manakan x NYESAL, aku x dapat peluang nak nengok acara yang paling aku minat…

Ape benda acara yang ko paling minat tuh???

Aku suka nengok BONTOT orang… Aku dapat tau kat PROTES semalam ada acara menayang BONTOT

Kah Kah Kah… Ko suka nengok BONTOT x ngape, jangan ko suka main BONTOT dah la…

Kah Kah Kah lagi…

2 Responses to “nYeSaLLL…”

  1. hafiz Says:

    rugi la kau tak dapat tengok semalam…. aku dapat jugak tengok bontot akak (vokalis carburetor dung) memang mengiurkan hahahaa…
    bodoh fanatik betul…tiba2 balingan botol air berhamburan macam peluru mortar…. kesian akak & gang… diaorang protes secara lain… tapi perjuangan untuk masyarakat tetap sama…! orang2 pas kena open sikit ma….

  2. shamsuleffendey Says:

    PAS dah semakin open. Mawi nah wat konsert di Kelantan. Tok Guru hadir lagik. ‘Aisyah pun nah wat konsert. Isteri Tok Guru pun hadir. Tapi bukan suma yang PAS leh bersikap open bro. Ada gak benda² yang PAS xkn open untuk selama²nya. Ianya membabitkan prinsip perjuangan bro. So konsert camni memang PAS xleh nak trima dan xkn trime sampai bebila. Paling penting “MATLAMAT X MENGHALALKAN CARA”


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: