tEriNGinNya…

July 11, 2008

Nokia Communicator E90

i

Alangkah bagusnya jika aku ada pangkat. Mesti senang² je kawan hadiahkan aku henpon yang canggih cam gambo diatas. Memang feberet aku henpon jenis ni. Mungkin kawan dekat ataupun jauh akan hadiahkan aku henpon canggih camni. Kalau kawan aku dekat mesti dia balutkan dalam kotak cantik². Ikat ngan reben. Hadiahkan aku sempena hari lahir aku barangkali???

Tapi kalau kawan jauh cam kat Terengganu lak camne? Mestilah dia akan buat benda yang sama. Cumanya kalau dia x dpt nak sampaikan dengan tangannya sendiri, mungkin dia akan gunakan khidmat courrier ataupun POSLAJU barangkali. Supaya selamat sampai ketangan aku.

Tapi aku rasa mesti gak ada syarat untuk dapat hadiah canggih dari kawan². Paling kurang aku mesti ada pangkat. Dengan pangkat yang aku ada mungkin diorg akan harapkan aku dekatkan fail yang jauh, naikan fail yang dibawah. Ataupun kutip fail yang tercicir barangkali???

Malangnya aku xda pangkat pun. X leh nak tolong kenkawan dapatkan projek. Kalau x mewah hidup aku. Ni baru permulaan. Pasni mungkin laptop, pacuan 4 roda ataupun melancong ke obersea setahun sekali? Manataukan kot dah rezeki aku kan???

So pasnih aku kena rapat ngan kenkawan yang ada pangkat. Biar tempiasnya dapat aku rasa sama😉

2 Responses to “tEriNGinNya…”

  1. Yeop Says:

    Lain macam je bunyik nye…….. Udah belaku ke Acu?……. Tolong le bagi hint sikit…….sedara kita yang mane?……..Kalu boleh kita tolong nasihat agar jangan terjerat…….Ingat kalu kat dunia buat kerja nyenangkan orang……. InsyaALLAH di akhirat ALLAH senangkan kita…….tapi kalu buat keroje nyenangkan perut sendiri…….sendiri mahu ingat la………

  2. shamsuleffendey Says:

    Haha…ni hanya usikan aku je. Nak caya pn leh…x caya pn x pe. Tp aku harap sumanya x betul la. Kalau betul sendiri mau ingat la kawan


Leave a Reply

