RunTuH

July 14, 2008

i

Kediaman Ezam menjalani proses penambahan selepas masuk UMNO???

i

Hari Sabtu aritu negeri aku ditimpa musibah, tanah runtuh. Kejadian yang berlaku di Matrikulasi Gopeng, kiranya berhampiran kawasan parlimen aku. Aku pun tau dari sembang mmber² dalam perjalanan balik dari KL selepas menghadiri perasmian bangunan PASTI Pusat. Harapkan sumber surat khabar @ berita kat tv usah harapla nak tau. Mana taknya, dah 2 hari cuti hujung minggu aku ade program dari pagi sampai ke malam. X sempat langsung nak amik tau perkembangan negara. Member aku ckp, pelajar yang jadi mangsa tanah runtuhan tu akan ditempatkan di pusat² matrikulasi lain diseluruh Malaysia. Kesiannnnn… dah la kena musibah, pastu terpaksa berpindah.

Arinih aku masuk keje agak lewat sbb qadha’ balik tido yang kurang semalam dan dulu semalam. Sambil relax² aku bukakla laman blog Chegu Bard. Baca punya baca rupa²nya Ezam pun dapat benda runtuh jugak. Cuma bezanya si Ezam nih dapat durian runtuh pas join balik parti kesayangannya dahulu. KIra dua nasib berbeza la nih. Satu dapat bala (bukan Balasubramaniam) satu lagi dapat nikmat.

Yang pastinya kalau betul citer Ezam dapat durian runtuh nih, aku salutela ngan dia. At least dia dapat sesuatu bile masuk UMNO. Aku x pasti apa lak yang Zahid Mat Arip, Lokman Nor Adam dan rakan² sumpah keramatnya tu dapat pas join UMNO. Jangan dapat hampas dah la

Mungkin kawan aku yang pakai Nokia E90 tu pn dpt durian runtuh gak kot???

😀😀😀😀😀😀😀

Leave a Reply

