miLiK siAPaKaH mERc Ini???

July 30, 2008

i

i

i

3 Responses to “miLiK siAPaKaH mERc Ini???”

  1. Yeop Says:

    Orang Amerika kot……Left Hand Drive tu…………
    Kalu tunjuk nombor kan bagus……kalu sini punya, boleh rujuk JPJ…….
    Rakyat Marhaen boleh tengok je le………….

  2. aku Says:

    Aku punye la yop, aku dah lama ngidam, kerja kuat, ngumpul duit yang tajol bagi projek, aku ingat nak lagi canggih, bumbung boleh buka, tapi tajol nak minta duit aku lak masa pru12, tapi dapat gak aku pakai…….. perakbangkit punya………………perakbangkit.blogspot.com

    Kalau matsamankati tak merasa la, sebab dia kawan ngan pak nawi, kalau cuci keta sultan bolehlah merasa bawa….matsamankati.blogspot.com

    ?????????????????????????

  3. jentayu Says:

    yop tajol punya kut , kereta kerajaan dah ambik balik dia beli kereta baru hahaha


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: