seBok ke siBuk???

August 11, 2008

i

Aduh…aku kepenatan dalam seminggu nih. Hilang daya nak memikir. Banyak sangat halnya. PC aku lak tetiba majuk. Power supply kong. Bertmbah malas la aku nih. Nk pakai pc lain cam x perform jek. Dah biasa guna pc sndiri la katakan. Kang aku tukar NEC Powermate P5000 tu baru dia tau. Hik hik😀 .

So maapla klu blog aku membosankan dalam mgu lepas. Mgu nih aku kene aktif smula. So kene siap stock RADIX bebanyak la. Ada sapa2 nak sponsor RADIX kat aku x?😛

i

Leave a Reply

