ProGRam…

September 3, 2008

i

i

Meh le ghama² yop n yong. Bawak satu ghumah. X pun satu kampung pn boleh. No hal nye. Bukan senang kita nak dapat program camni. Kalau dulu xkan meghasenye. Bukan Kelantan je yang boleh buat program² camni, sekaghang Perak pun boleh. Itulah gunanya undi yop² ngan yong² aritu. Kan dah dapat sama dividen kerja baik keghajaan kite skang nih. Tapi claim kat akhirat nanti le dividen tu ek. Lagi satu kalau yop² ngan yong² nak meghase tengok MB Perak pakai seghoban, datang le besok. Bawak kamera. jangan lupa tu. Bior ada bukti. Bukan senang weh…

i

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: