tUKar…

October 30, 2008

i

Tahniah buat aku. Malam semalam aku dah berjaya menukar plan Celcom Xpax aku ke plan Celcom BLUE. Aku ingat kalau nak guna plan Celcom BLUE ni kena beli simkad baru. Tapi adik aku berjaya menyelesaikan masalah ni. So xyah beli simkad baru.

Anda hanya perlu buka kotak mesej dan taipkan MIG BLUE dan antar ke 28882. then dalam tempoh x sampai seminit anda akan terima mesej pengesahan dan jika anda memang betoi2 nak tukar ke plan Celcom BLUE ni anda taip kan YES dan balas. cukup mudah.

Antara kelebihan beralih ke plan Celcom Blue ni ialah had 8pax anda bertambah besar menjadi 20 nombor teman berbanding hanya 8 nombor sebelumnya. Caranya cukup mudah. Taipkan TEMAN <jarak> <no tipon> antar ke 28882 jugak. Amat jimat buat sesiapa yang suka bersms. 1 sen sepanjang masa buat 20 nombor yang didaftarkan. Panggilan pula hanya dikenakan cas 15 perminit.

Ok? Agak² puas hati ngan penerangan aku ni? Layak x aku jadi pegawai promosi Celcom x berbayar nih? Haha… Kira kerja amal aku la. Dulu PAS Perak pernah buat promosi agar seluruh ahlinya guna talian Celcom ni. Cuma yang aku kompius masih ada jugak dikalangan pimpinan PAS Perak ni menggunakan talian selain dari Celcom ni. Samada x patuh pada keputusan ataupun malas nak tukar no? Tapi kalau alasan kedua tu dah x jadi masalah coz skang nih kita bebas menukar ke mana² penyedia talian tanpa menukar no sedia ada. Caranya??? G la tanya sendiri kedai Celcom.

i

Lawati laman Celcom –> di sini untuk maklumat lanjut

i

4 Responses to “tUKar…”

  1. PASTI Prt Btr Says:

    Ana tak tahu le ape masalahnya. Tolong le tunaikan janji anta tu.

  2. PASTI Lagi Says:

    Salam. Nampaknya impian ana belum berjaya. Rasanya anta copy direct file nih drp cd audio ye? Anta tak leh buat mcm tu. Sebab ia tak copy lagu. Ia cuma copy index drp cd tersebut. Untuk meng-copy-nya anta kena la rip dulu track tersebut menggunakan windows media player versi 10 ke atas. Kemudian baru le boleh anto kat ana file yang telah di-rip-kan tu. Anta tau macam mana nak rip kan?

  3. haris Says:

    salam syeikh.mnta maaf blum dpt nak minum dgn enta. mggu ni byk plak kes. khamis ni free? nnti ana call enta.

  4. Lagi2 PASTI Says:

    Salam. Alhamdulillah terror jugak anta me-rip-kan lagu yang ana nk tu. Sebenarnya ana pun tak pasti apekebendenye rip tu. Ada la tny orang sikit tu yang tahu tu. Hehehe. Anyway terima kasih le bebnyk tolong ana. Tengkiu.


Leave a Reply

