parLImen saMPaH…

November 26, 2008

i

X yah nak heboh, memang 1 dunia dah tau parlimen M’sia nih ‘Parlimen Sampah’. Lain yang menipu lain yang kena gantung. Lain yang mencarut lain pula yang dikenakan hukuman. So x kisahlah dimata dunia parlimen kita jadi ‘Parlimen Sampah’ asalkan dimata Pak Lah parlimen kita x cacat. Teruskanla kesampahan mu itu wahai tuan speaker. Biar rakyat sama jadik sampah…

i

One Response to “parLImen saMPaH…”

  1. Aku Tau La Says:

    Aku setuju parlimen kiter memang parlimen sampah. Aku tengok Speaker dengan Timbalan2 nye memang berat sebelah. Tapi aku tgk Y.B.2 Pakatan Rakyat mmg bgs.. X melawan walau kena tindas.

    KAlau tengok dlm t.v. semalam.. time Gobichand singh kena halau mmg nampak sgt berat sebelahnye Timbalan speaker. Dia tanye je nape Timbalan x nak ambik tindakan. Padahal isu pemecatan tu semua dah tau. Sejak dri tahun 1988 lg. X kan la psl tu pun leh lupe.. Bengong punyer nazri..

    Aku doakan cpt2 la Pakatan Rakyat ambik alih Parlimen..


Leave a Reply

