hiLanG…

December 10, 2008

i

Sedih memang sedih. Aku dah hampir kehilangan idea untuk menulis. Buntu. Kaku. Lesu. Semuanya ada. Huhu…
Untuk mengelakkan situasi begitu terus bersarang didalam diri aku ni, aku gagahkan jugak untuk menulis. So ape yang aku nak tulis?

Aku rasa elok jugak aku clearkan tentang isu kereta mewah berbintang 3 yang dah aku sentuh kebelakangan ni. AlhamduliLLah empunya diri dah membuka mulut menceritakan perihal sebenar kes tersebut. Sekurang-kurangnya fitnah yang mungkin sudah berlegar-legar sebelum ini mulai hilang. Kalau ada yang masih tidak percaya, mana nak buatnya. Xkan lah empunya diri nak menipu audien malam tu. Tidak sama sekali.

So isunya sudah selesai. Sekalung tahniah kepada penanya soalan yang membabitkan isu kereta mewah berbintang 3 tu. Sekurang-kurangnya masih ada juga yang berani bersuara dengan tujuan mencegah kemungkaran. Bagi yang ditegur pula, harapnya janganlah melenting x tentu pasal. Anggaplah ianya satu peringatan dari ALlah. Sekiranya tidak benar jadikan ianya sempadan, tapi andai benar, berubahlah sebelum keadaan menjadi lebih buruk. Bukan saja pada diri sendiri bahkan pada jemaah juga tempiasnya turut terkena. WALlahua’lam

i

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: