jem…

January 2, 2009

Hampir seminggu blog aku x diupdate. Sibuk yang melampau. Maaf buat penjenguk. Tika ini, Usrah DPPN sedang dijalankan.Naqib ust Mustafa Shaari, YDP Pasir Salak. Hitam manis orangnya.

Dalam seminggu kebelakangan ni, 3 demo telah diadakan. Demo anti Israel yang telah diadakan di hadapan Masjid Sultan Azlan Shah pada 1 Jan 2009 lalu dianjurkan oleh NGO Jama’iey. Antara tokoh yang hadir termasuk Presiden TERAS, Cikgu Azmi. Kehadiran dalam 200 orang lebih. X puas dengan demo di situ, cuba pula hadir demo di KL pada keesokan harinya. Keadaan hampir sama, x ramai yang turun. Mungkin bukan hari Jumaat, hari kebiasaan demo diadakan. Yang ramai, dari kalangan pelajar sahaja.

Yang terakhir hari ini, demo dalam Masjid Sultan Idris Shah Ke-2 @ Masjid negeri Ipoh. Sama jugak. Mungkin zaman kegemilangan demo sudah berakhir barangkali. Cuma semangat Ket pejabat dan pegawai akaun pejabat aku je yang buatkan aku terbakar. Yang lain-lain? Sediri mau ingat.  X pela.

Apepun aku ucapkan tahniah kepada blogger Gopenghegen, sdr. haris yang baru dikurniakan seorang putera 31 Dis yang lepas. Mudah-mudahan aku doakan kesihatan anaknya dan bakal mengikut jejak langkah ayahnya insyaALlah.

Esok aku ke K.T selama 2 minggu. Mungkin sempat mungkin x sempat nak update blog. Bergantung pada kemudahan dan ruang masa yang ada. Apepun aku harapkan bulan penuh bakal berkibar disana insyaALlah.

Sampai jumpa lagi. Terima kasih dengan sokongan anda semua.

2 Responses to “jem…”

  1. cikli Says:

    Salam…

    semoga diberkati Allah.

    sibuk melampau ke, sibuk buat kerja terlampau ke, janji sampaikan salam teman pada syaila. entah ingat lagi ke tak dia kat teman.

    syukran.

  2. haris Says:

    terima kasih..waaa terharu


Leave a Reply

