Apa crita Brader???

May 8, 2009

Malas mau ungkit. Aku dah post dlm entry sebelum ini di sini berkenaan gelagat sumbang ‘ustis’ nih. Now baca kat entry orang lain lak kat sini dan jawapan ‘ustis’ ni aku lupa kat paper mana satu. Tapi mmg ada jawapannya dlm paper semlm. Koranng pepandai la cari. Korang percaya ke x, aku x leh nak kata apa.

Tapi pada aku???

Haikkkkkkkhhhhsss ptuihhhhhhhh (banyak pulak geleme akuhhh pagi² nih).

i

3 Responses to “Apa crita Brader???”

  1. uma Says:

    mungkin tgh nari riki ruang2
    utk kasi ilmu dalaman tu…haha

    klu semua x mau rapat
    sapa lak nak rapat

    PAS 4 All , bro…hehe

    • shamsuleffendey Says:

      jgn dia p riki menda lain dah arrr..

      aku tgk kwn si wassini tu leh tahan gak pusat Islam dia. lum masuk bab 2 bukit nya tu. takut² trtewas 1 batang ‘ustis’ tu kang.

      naya naya…

  2. uma Says:

    haha…
    bukan senang nak bwk pusat islam tu bro,
    kene slow & steady,
    bede dah lama…
    bukan sok jumpe & borak
    lusa pusat tertutup…hehe


Leave a Reply

