Transformasi…

July 19, 2009

ctii

Sorang pernah berjanji nak tutup kepala lepas kawin, sorang lagi x nah terpikir nak menutup kepala walaupun anak ada yang dah kawin. Tapi kuasa ALlah, sapa yang mampu menahannya? Personaliti pertama lebih dikenali sebagai artis no. 1 malaysia manakala personaliti kedua pula lebih popular sebagai isteri kepada PM 1 Malaysia. Sama hebat, sama gemilang.

Kedua² personaliti hot tanahair ketika ini berada diluar negara atas urusan rasmi. Sorang mengambil peluang untuk mendedahkan belang siapa dirinya yang sebenar dinegara luar, yang disimpan begitu rapi sebelum ini didalam negara sendiri, sementara sorang lagi memilih untuk menjaga auratnya sebaik mungkin ketika berada dinegara luar. AlhamduliLLah beruntung sungguh suami personaliti kedua tu. Bukan senang nak lihat perubahan isteri camni. Sebelum nih duk jaja je sanggul besau dia tuh. Tup tup kat obersea lak dia jaga auratnya. Terbalik kot le plak. Patutnya kat obersea la leh wat perangai cam artis popular tu.

Mudah-mudahan dengan keikhlasan menjaga auratnya itu, disamping beramal melakukan umrah ditanah haram, ALlah mengampunkan segala dosa²nya yang lepas dan berazam agar tidak melakukannya lagi selepas ini. Jadilah dia umpama seorang bayi yang baru dilahirkan. Putih bersih fitrahnya. Dan jangan jumpa sedara Altantunya lak masa wat tawaf tu ek cik kak oiii..

i


One Response to “Transformasi…”

  1. kota berdosa Says:

    mcm mana bini yg kedua tu tak tutup aurat.. kate pergi ke kota suci mekah..
    kalau bini yg kedua tu pergi kota berdosa paris mahupun london, bukan kata kepala, silap2 lengan dan kaki yg agak besar tu pun tak reti nk di tutup nye…


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: