Dunia duniaaaaa…

August 4, 2009

i

Apala dh jadi ngan janda si Ustis sekoq nih? Dh kemaruk sangat nak berlaki ka? Kalau ya pun, sabaq la sket. Tunggu abih edah tu dulu. Kompom berebut nya jantan² tuh nanti nengok awek cun cam hang nih. Apapun sabaqqqq. Abiskan edah dulu. Natang bewak toi la hang nih. Maap cakap naa, hang nih cam xdak ilmu. Awatnya bodoh piang sgt. Abih kena cerai ja teruih jadi jahil ka? Ke laki hang dulu x sempat nak habaq mai pasai hukum pompuan dalam edah nih? Iskk hangin aku aihhh. Maleh nak cita lelebih. Bulan posa pun dh nak dekat. Hangpa baca ja la kat sini

i

3 Responses to “Dunia duniaaaaa…”

  1. anis Says:

    kita tak tau masalah org. setahu saya (kalau kwn saya bohong, bohongla saya)… dia antara yg menyokong maiza ni ke tengah sebab ‘kesukaran’ bersemuka dgn suaminya dulu. dia dah usaha macam2.
    apa yg anda kata kat dia, sebagai pepuan saya memahaminya (faham sgt perasaan bila suami ‘rapat berlebihan’ dgn pepuan lain) dan rasa dia tak salah bila menerima tawaran jenama tudung ni. bukanlah dia berlakon atau terlonjak2 – pada saya dia masih bersopan dan kekalkan adap, tak duduk dua-duaan dgn lelaki lain.
    jadi, jgn tuduh org pepuan begitu – kalaulah tidak kerana perangai suaminya dulu, takkan dia nak susah2 pikir nak cari kerja.
    (huh, saya sndiri akan perangi jika suami saya rapat dgn pepuan lain wlp atas urusan keja… tak boleh,tak boleh, tak boleh! dan saya sendiri tak suka nak bebaik2 dgn lelaki lain… tak mau, tak mau, tak mau!)

    • shamsuleffendey Says:

      Aku xdak masalah dia nak carik rezeki nak nampung hidup dia tu. Carila banyak mana pun asalkan halal.
      Cuma yang aku hangin tuh pasai dia dalam EDAH. Hang paham ka hukum pompuan time dalam EDAH ni.
      Tang masalah dia ngan ex laki dia tuh, tu urusan dia berdua. Maleh aku nak campuq.


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: