Keje gilerr…

August 7, 2009

Ada sapa-sapa minat nak jadik cikgu ka skang nih? Kalau ada aku nasihatkan hangpa tangguhkanla dulu niat suci hangpa tuh buat sementara waktu. Bukan aku x kasi, tapi aku jatuh kesian kat hangpa nanti. Mana x kesian, dah la sibuk nk ngajaq, buat keje kerani, la ni dah dapat tugas baru lak kene amik suhu badan pelajaq. Kena jadi doktoq lak weh. Memang tahap  giler babi betoi la keje cikgu skang nih. Silap-silap mau ada cikgu yang naik sawan babi pasnih.

i

Sekolah diarah ambil suhu badan murid setiap pagi

KUALA LUMPUR: Sekolah diarah mengambil suhu badan murid setiap pagi dan mengasingkan serta membawa mereka ke klinik jika didapati demam dengan suhu badan melebihi 38 darjah celsius.

Pada masa sama, sekolah diminta peka dan mengambil tindakan sewajarnya jika ada murid mengalami sebarang simptom jangkitan selesema babi atau Influenza A (H1N1) seperti batuk dan selesema.

Untuk tujuan itu, sekolah di seluruh negara sudah dibekalkan dengan termometer dan topeng muka membabitkan perbelanjaan RM2.5 juta.

Klik sini untuk berita selanjutnya.

i

2 Responses to “Keje gilerr…”

  1. alhusseyn Says:

    Agaknya berapa komisyen Raja Nong Chik akan dapat jadi broker tuntutan tersebut? Loyar pun dia orang supply?

    • shamsuleffendey Says:

      RM120 juta beb… kalu court suh bayar 10% pun dh untung maaa. Dia amik la 10% upah buat kenyataan media tu. So dapat la 1.2 juta.
      Wowwww berniaga orang lagi untung dari meniaga unta..


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: