Kasi jaga…

October 26, 2009

Pepagi ari sudah ader worrang kasi bakar sama saya punya hati dalam. Tara patut dia kata saya punya itu team ada sama dengan budak skolah punya team. Dia kata lagik saya punya team itu merah setan itu kalu lagik baik main sama Liga M punya. Cheitttt porrah… Lu worang tunggu, itu setan merah mau mengamuk blakang kira, itu biru Be End punya team kasi hantam minggu depan. *&#@%%^&*##$#

i

3 Responses to “Kasi jaga…”

  1. uma Says:

    bro..
    kotak jerit xada ke?
    klu ada lg cantek…hehe

    adun Perak Khalil Idham Lim
    mcm setuju je terajang pimpinan PAS…hehe

    terajang je,
    letak kat tmpt lain..
    or jadi ahli biasa je..
    tiba masa PRU just pangkah PAS…hehe

    • yuna Says:

      bro wa sian la tgk lu ni………..lu takyah la sbk nak laga2 kan org, lu bknnya tau pasal politik pun……….jaga je anak ngan bini lu baik2…..org kalau tak berjuang dalam jemaah islam leh la cakap……ada duit simpan wat apa beb………..

      • uma Says:

        haha
        lu nie pimpinan ke?

        awat kene dok dlm pas
        baru diakui bjuang jemaah islam ker?hehe

        org x bjuang dlm umno leh lah ckp pasai umno…hehe

        ada duit kene beringat,hehe


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: