Bertambah kalut…

October 28, 2009

  1. Tok Guru dah bagi arahan agar “Kemelut dalaman yang sedang dihadapi PAS perlu diselesaikan secara musyawarah dan bukannya menerusi penggunaan media massa dan media baru ! “. Tapi apa dah jadi kat rumah PJ Selangor kelmarin??? Siapa yang ingkar pada arahan Tok Guru Presiden ini? Aku mengharapkan orangnya ialah Husam Musa, orang yang dikatakan selalu membawa masalah kepada Tok Guru Presiden, namun malangnya bukan dia.
  2. Apa keperluan menceritakan kerahsiaan parti kepada orang luar terutama kepada pihak musuh (dibaca blogger GOMO) sedangkan telah dipersetujui bahawa akan diadakan Mesyuarat Khas parti malam ini. Apakah kedua-dua individu ini mempercayai bahawa diri mereka tidak akan mendapat keadilan yang sepatutnya nanti??? Dimana adab menjaga kerahsiaan parti? Adakah tindakan itu dibenarkan dlm jemaah?
  3. Apa keperluan memanggil blogger bagi menjelaskan permasalahan dalam jemaah? Tidakkah beliau tahu bahawa blogger ini mempunyai cara penulisan yang pelbagai dan tidak terlepas dari berpihak? Adakah nanti terdapatnya kemungkinan bahawa isi yang cuba diceritakan nanti tersasar dari yang apa yang diminta walaupun setelah dirakam??? Lihat sekarang, ada blogger yang berjanji utk tidak menerbitkan isi kandungan perbincangan, tetapi telah mulai mungkir?
  4. Adakah dengan memberi penjelasan kepada para blogger ini memberi kesan yang baik atau lebih memburukkan lagik keadaaan? Kenapa ketika salah seorang calon Timb Presiden ketika sebelum muktamar dahulu telah membuat sidang media untuk menyatakan hasrat untuk bertanding dikatakan gila glamour, tetapi bila kalian berjumpa blogger tidak dicop sedemikian?
  5. Kenapa kalut sangat??? Mana sifat sabar kalian???

7 Responses to “Bertambah kalut…”

  1. we dasan Says:

    salam

    he he wala wala wala
    jangan persoalkan tindakan Hassan Ali dan Nasha deme tu pimpinan
    dimana wala tuan terhadap Jemaah hu hu
    oppps wala terhadap perintah Tuan Guru Presiden camne pulak
    isk isk HA dan NMI dah tak wala dah hu hu
    kene tanya Dr. haron Din le pulak – kenape mereka tu tak wala

  2. uma Says:

    wak albanjari dikhabarkan nak pass video kat naib presd PAS yg dilantik mjadi pgerusi displin..
    ramai yg nak tahu pasai video tu dari wak..

    sama2lah kita menanti,
    hasil siasatan diaorg..

  3. kelana Says:

    pas sekarang ni semakin kalut sejak menang besar.

    • shamsuleffendey Says:

      bukan kalut, tapi ilmu baru yang ALlah nak bagi kat pimpinan bagaimana nak uruskan kemenangan.
      tajuk tuh saja jek aku letak nak wat gempak
      skang aku tutup kes EGM ni coz mematuhi arahan Naib Presiden, Tuan Ibrahim Tuan Man
      So korang xyah nak komen dah. Buang masa jek. Lagi baik korang yg komen nih turun ke cawangan jadik ahli yang aktif

    • uma Says:

      menang ciput je…
      cume blagak mrasa diri kuat…haha


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: