Calon Presiden PAS…

November 14, 2009

Aku rasa aku dah jumpa sapa dia calon Presiden PAS yang baru. Tu pun kalau hangpa pun stuju sama ngan aku la…

Calon aku x lain x bukan..

Presiden PAS – Blogger Manjung Mari

Timbalan Presiden PAS – Blogger Bagan Utama

Setiausaha Agung PAS – Aduka Teruna (kene cek keahlian PAS dulu)

Agak² hangpa stuju x ngan cadangan aku? 😀

i

 

10 Responses to “Calon Presiden PAS…”

  1. budak bukit beruntung Says:

    haha… den stuju bonar. kalau nak cantik lagik sosonan organisasi tuh, ekau lantik UMA jadik ketuo ponorangan. musti mosuh PAS terterap den cakap ekau

  2. TBO Says:

    mike S/U Agong PAS yg bercakap banyak macam cikgu PA tu

    • shamsuleffendey Says:

      Cikgu Pa bercakap banyak pun dia still berani tayang muka. Kene maki pun ada berani tayang muka.
      Lu ada beran tayang muka??? kompom x beran nye. Spesis tada teloq

  3. uma Says:

    haha..
    setakat nie aje ke lu org punye hujah utk counter?hehe
    jgnlah kasi wa malu…

    • shamsuleffendey Says:

      Setakat nk counter hujah boleh. No hal. Masalahnya samada yang di counter tu sanggup ke x menerima hujahan balas kita. Aku rasa jawapannya tidak.
      Klu x sanggup, jgnla nak harap lebih² dari orang
      Selemah² pimpinan PAS masih boleh berhadapan dengan ahli dan musuh. Face to face beb.
      Tapi seterror² hangpa, sapah sekoq pun xberani nak tayang muka…
      Kalau berani kerana benar menjadi prinsip, kuarkan wajah sebenar.
      Jangan hanya berani bersuara disebalik alasan keterbukaan. Baru sedap bergasak.
      Apa mcm? Berani?
      Ini PERSEPSI aku. X salah berpersepsi kan? 😀

      • uma Says:

        mana hujah counter nya?

        bg wa
        bila bblog..
        kita jawap cara blog…
        klu bhadapan..
        kita jwp cara bhadapan…

        dlm mberi pandangan dlm bblog.
        bg wa
        tayang muka bukan keutamaan nya..
        coz bblog adalah melontarkan pandangan.
        bukan tujuan utama tayangkan muka masing2.

        ia bukan masalah berani or tak.
        dlm media maya ni..
        kebebasan mlontarkan pandangan diberikan ruang..
        mereka2 yg mkiritik kerajaan
        pon mgunakan media maya ni utk mhentam kerajaan.
        so ia bukan masalah berani or tak..
        tp lebih kpd ruang utk masing2 melontarkan pandangan
        dari sudut masing.

        pimpinan klu x mau bhadapan dgn ahli or musuh
        jgn jadi pimpinan..
        jadi macai bawahan je laaa…hehe

        tarak setuju dgn pandangan dlm blog mereka.
        sila counter dgn pandangan lu org…
        kita sama2 nilai2kan..
        pandangan yg dilontarkan oleh pihak2 masing2.

  4. Manjung Pergi Says:

    Usah duk layan pepuak munafiq nih bro. Berani dari jauh jek. TBO tu teman kenai orangnye camna. Budak PJ tau la sifat dia.Uma tu mod TKO. Jumpa bini pun dalam TKO

    • shamsuleffendey Says:

      Yop, jangan cepat sangat melabel orang dengan pelbagai gelaran nih. Aku x brape suka camtu. Memang kita akui PAS berdepan suasana penuh mencabar sekarang. Tapi dengan meletak label pada seseorang aku x yakin masalah akan selesai.


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: