Gempaqqq…

February 12, 2010

Dengaq cita ada beberapa ekoq ahli parlimen PAS nak seberang ke UMno???

Ketuanya dengaq habaq mai dari Pulau Pinang lak tuh?

Uishhh…Xkan la Ust. Salleh Man lak…

Udahla itu jek semangga yang ada… Nak seberang ke UMno la plak…

Ni mesti majuk x dapat jadik YDP MAIPP nye pasal…

Ye lahhh, kalau dapat jadik YDP MAIPP baper banyak leh rembat duit rakyat???

Aduhai PAS, kenapa la pilih calon yang xdak maruah???

Cuba tengok KeADILan tuh? Suma calon dia bersih…

Mana ada terliuq ngan UMno…

Usahkan terliuq, nak buat bincang senyap² pun x main nye de…

Dah memang berkerat rotan…

Aku memang salute la orang KeADILan nih…

Bukan kelapaq duit cam oghang PAS ni…

Aduhaiii letihnye rasa nolong menangkan Ust. Salleh Man aritu…

Dah la tu, buat bulan posa lak tu…

Nipis pahala posa aku duk maki UMno time tuh…

X kesian kat kami ka Ust. Salleh Man oiiii…

Kalau lagu nih, aku cadang nak join KeADILan ar pasnih…

Tenang sket hati nih duk ngan puak yang x kelapaq ngan UMno nih…

Nak harapkan yang ada title ustaz pun skang dh x brapa leh caya dah…

i

i

Erkkkk… tapiiiii…Ust. Salleh Man bukan ahli Parlimen?

Dia tu ADUN Permatang Pasiaq…

Adoyyaiiii…

Abihtu sapa???

Xkan orang KeADILan lagik yang buat taikkkkk???

Aisehmannnn…

Haghu haghuuuu…

Kensel la nampak gayanya…

Duk je la dalam PAS nih…

i

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: