Kejayaan berganda-ganda…

May 12, 2010

‘BERJAYA berjaya perolehi lesen judi bolasepak’

Menurut akhbar harian cina Sin Chew, menteri kewangan semalam secara rasminya memberi lesen judi berkenaan kepada Kumpulan BERJAYA.

Sehubungan itu pertaruhan secara sah boleh dilakukan sebelum kejohanan bolasepak itu bermula pada 11 Jun ini.

BERJAYA akan menjadi syarikat tunggal pertaruhan bolasepak di negara ini yang mempunyai lesen – Malaysiakini

i

‘Bayi pertama PLKN BERJAYA dilahirkan’

“Pelatih berasal dari Keningau berusia 18 tahun itu melahirkan bayi di dalam tandas kem berkenaan sebelum ditemui pelatih lain yang curiga mendengar bunyi tangisan bayi di kawasan berkenaan.

“Ibu muda bersama bayinya itu dibawa ke Hospital Papar untuk pemeriksaan lanjut dan kini dilaporkan stabil,” katanya.

Katanya, bayi lelaki cukup sifat seberat 2.63 kilogram itu juga stabil dan sedang dirawat di hospital sama – MyMetro

i

‘Malaysia BERJAYA dikalahkan Jepun dalam perlawanan Piala Thomas’

Sementara itu, Fairuzizuan berkata: “Saya memang tak boleh kawal diri apabila melihat ada penonton memberi isyarat tidak elok kepada saya. Kalau mereka nak ‘boo’, saya boleh terima tapi buat isyarat seperti itu saya sudah tak boleh kawal diri. Kalau kami main di luar negara, kami lebih dapat sokongan positif berbanding di sini.”

“Memang saya nak menang, tapi sepanjang pembabitan saya dalam badminton dari dulu, memang saya pernah jadi juara tapi tekanan di kejohanan Piala Thomas ini kuat kerana harapan tinggi.” – MyMetro

i

*Kami berbangga dengan kejayaanmu Malaysia. Harum namamu dipersada antarabangsa.

i

Leave a Reply

