sekadar gambar hiasan

i

Kah kah kah, memacam ragam manusia kat dunia nih. Kalau sebelum² nih, orang yang nak g umrah g jumpa tok guru agama pedalam ilmu ibadat yang kureng, then buat kenduri doa selamat mintak selamat ibadat yang nak dibuat nanti.

Tapi itu zaman batu beb. Skang dh moden. Musti la ada bezanya. X men ar jumpa tok guru. Jumpa tok guru time nak hapus dosa jek. Tok guru bebila pun leh jumpa maa. Ada jek orang yang sanggup nak tolong bawakkan.

Tapi kalau nk jmpa sifu Slash nih maaaaanyak teruk maa. Bkn sebarang orang leh jmpa. So acara kuno buat kenduri tu wajib dihapuskan. Gantikan ngan konsert. Pastu mintak peminat yg datang konsert tu doakan bersama² agar aku mendapat syafaat umrah tu. Kan lagi ramai yg doa lagi makbul impian kita?

Lantak ko la labu. Mungkin ko perasan diri ko tu dah terlebih cukup ilmu ibadat ni pasainya dah banyak kali melancong ke sana. Dunia dunia, sampai bila la hang nak menipuuuuu masyarakat…

Berita berkenaan di sini [KOSMO]

p/s- harap²nya dapatle dia dakwahkan si Slash tuh. or bawak Slash jumpa Tok Guru MB Kltn. Ngeeee 😀

i

Al-Fatihah

July 15, 2010

ALlahyarhamah Midal Bt. Mansor (dalam bulatan merah)

i

Berita sedih dari utara Perak, seorang guru PASTI Bagan Serai, Pn. Midal Bt. Mansor telah kembali menemui PenciptaNya kira-kira jam 4 ptg semalam. Menurut setiausaha PAS Kawasan B/Serai, sdr. Hamid, ALlahyarhamah dikatakan secara tiba-tiba terjatuh dari motor yang ditunggangnya ketika dalam perjalanan mengajar kelas KAFA petang semalam. Van yang mengekori dibelakangnya bertindak segera membawanya ke klinik berdekatan. Ada kemungkinan beliau menerima serangan jantung, katanya lagi.

Jenazah telah selamat dikebumikan jam 11 pagi tadi. Bagan Serai khususnya dan PASTI Perak amnya telah kehilangan seorang pendidik yang begitu komited dalam melaksanakan tuntutan jemaah. Mudah-mudahan roh ALlahyarhamah ditempatkan dikalangan orang yang diberikan rahmat olehNya. Amin….

Al-Fatihah…

i