Jumpa ‘sifu’ sebelum umrah???

July 15, 2010

sekadar gambar hiasan

i

Kah kah kah, memacam ragam manusia kat dunia nih. Kalau sebelum² nih, orang yang nak g umrah g jumpa tok guru agama pedalam ilmu ibadat yang kureng, then buat kenduri doa selamat mintak selamat ibadat yang nak dibuat nanti.

Tapi itu zaman batu beb. Skang dh moden. Musti la ada bezanya. X men ar jumpa tok guru. Jumpa tok guru time nak hapus dosa jek. Tok guru bebila pun leh jumpa maa. Ada jek orang yang sanggup nak tolong bawakkan.

Tapi kalau nk jmpa sifu Slash nih maaaaanyak teruk maa. Bkn sebarang orang leh jmpa. So acara kuno buat kenduri tu wajib dihapuskan. Gantikan ngan konsert. Pastu mintak peminat yg datang konsert tu doakan bersama² agar aku mendapat syafaat umrah tu. Kan lagi ramai yg doa lagi makbul impian kita?

Lantak ko la labu. Mungkin ko perasan diri ko tu dah terlebih cukup ilmu ibadat ni pasainya dah banyak kali melancong ke sana. Dunia dunia, sampai bila la hang nak menipuuuuu masyarakat…

Berita berkenaan di sini [KOSMO]

p/s- harap²nya dapatle dia dakwahkan si Slash tuh. or bawak Slash jumpa Tok Guru MB Kltn. Ngeeee😀

i

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: