PERKOSA Melayu…

July 20, 2010

Aku pun x tau pasai apa aku tempek gambaq mamat dua ekoq yg ngah sakan berpesta todi nih. Cumanya bila aku baca brita dia kat sini [link] membuatkan aku musykil. Umo baru 28, tapi belanja mewah giler. Sama cam anak Nazri, anak Hishamsiah Aww dan Si Dafi Duck anak Sabri yang sambut beshday pal diaorg kt hotel mewah 5 bintang baru nih.

Aku duk pikiaq dari mana dia mampu kumpul kekayaan sebanyak itu dalam usia semuda ini? Aku cuba flashbak balik satu masa dulu bilamana pernah kecoh anak Ling Liong Sik yang lebih kurang sebaya ngan mamat ni mampu memiliki harta puluhan juta ringgit. Adakah sumber kekayaaan yang diperoleh mamat dalam gambaq di atas  adalah dari sumber yang sama sepertimana anak Ling Liong Sik ataupun anak pembesar negara yang lain?

Iskkk pelik aku. Umur baru 28thn. Bukannya 68thn. Kalau mamat tu Melayu aku x heran sangat la  sebab UMngokco memang terbukti berjaya melahirkan Melayu bertaraf jutawan di negara ni. Tapi mamat ni CINA… diulang CINA. Xkanla NAJIB & Co. yang melalak duk pejuang nasib Melayu tu bersikap khianat dengan mengayakan mamat CINA nih?

Tang ni aku harap sangat Bang Beghahim Ali jaguh PERKOSA Melayu tu kalau leh tolong selidik kekayaan mamat ni. Bior rakyat tau. Tapi kalau kekayaan mamat nih ada sangkut paut ngan Vincent Tan, toksahlah Bang Beghahim sibuk² nak siasat lak. Miss soru Bang Beghahim nanti. Hah hah hahaa 😀

Kalau nak tau lebih lanjut pasai mamat ni, klik sini [link]

i

Advertisements

2 Responses to “PERKOSA Melayu…”

  1. amer_putrajaya@yahoo.com Says:

    ape nak heran sangat,dalam maybank aku pun dah ader dekat 38 ribu,umo baru 25 tahun,hopefuly akan jadi 100k dalam masa 4-5 tahun lagi….


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: