Amoi yang positif…

August 30, 2010

SEBELUM

i

SELEPAS

AlhamduliLlah dah ada perkembangan yang makin menarik buat amoi Serdang nih. Mana tau lagik galak dia masuk masjid dan surau lagik sopan dia pakai. Silap² kalah wanita UMngokco tuh.
Tapi yang pasti aku tau Rosmah mesti x puas hati ngan amoi nih. Baik dari segi figure badannya mahupun kecomelan wajahnya.
Dan yang paling Rosmah x pueh hati, amoi Serdang ni leh pakai kebaya yang nampak susuk tubuh badan. Kalau Rosmah tu pakai kebaya, mau tetas suma jahitan kebaya tuh. Wakakaka kurus pahala posa korang baca posting aku kutuk Rosmah…

Tapi kenapa Utusan ataupun taik² UMngokco x siarkan gambar amoi cina Serdang yang terbaru ni? Haha… Sendiri mau ingat la. Benda baik utk Pakatan Rakyat rugi diberi publisiti. Takut makin susut yang simpati kat UMngokco ni.

Paling besh, cuba lihat dua perbezaan di bawah ini.

i

Advertisements

3 Responses to “Amoi yang positif…”

  1. drrita Says:

    dia baru jer pakai selendang dan bagi duit 500 ..dah puji berbunga-bunga..
    pujilah..berkasih sayang la ngan dia..
    lepas ni mintak kat dia ..kami orang islam PAS nak laksanakan HUDUD!

    • adi Says:

      Aku tak sabar ni nak tengok Karpal jadi khatib dan Lim Kit jadi imam… mesti grand dan meletup gitu…

      • budak ipoh timor Says:

        insyaALlah bersama² kita doakan agar mereka berdua menerima hidayah ALlah sepertimana RasuluLLah saw yang juga m\pernah mendoakan agar salah satu dari dua ‘Umar menerima hidayah ALlah…


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: