Selamat Menyambut Hari Raya ‘IdulFitri

September 9, 2010

Akhirnya Ramadhan yang mulia meninggalkan kita. Syawal pula menggamit jiwa. Dikesempatan ini, aku ingin mengambil kesempatan memohon keampunan dari ALlah SWT dan kemaafan pada anda semua yang sudi menjenguk blog kerdil aku ini atas segala kekurangan yang telah aku lakukan selama ini terhadap sesiapa jua.

Buat yang tersentuh dengan tulisan aku, anggaplah ianya positif kearah kebaikan, bukannya semata² untuk terus melihat kalian berada dalam keburukan. Sesungguhnya dengan segala sifat kekurangan yang telah sebati dalam tubuh badan aku ini kemaafan kalian aku pinta bersempena kedatangan Syawal yang penuh mulia ini.

Akhir kata dari aku, Selamat Menyambut Hari Raya ‘Idul Fitri. Tinggalkan keburukan. Ayuh bersama kita mengerjakan kebaikan.

Ya ALlah, tuhan yang Maha Pengampun, jadikanlah sedikit amalan yang kami lakukan ini sebagai satu ibadah. Ampunkanlah dosa hambaMu ini ya ALlah. ya ALlah Tuhan yang Maha Pengasih lagi Maha Menyayang, izinkanlah kami bertemu lagi pada bulan Ramadhan akan datang. Engkaulah Tuhan yang kami sembah dan Engkaulah jua Tuhan tempat kami memohon pertolongan. Aminn ya Robb

“TaqobbalALlahu minna waminkum Taqobbal ya Kareem, Ja’alanALLahu waiyyakum minal ai’idin walfaizin walmaghfirin

i

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: